Müşteri memnuniyetini ürün ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek, müşterilerinin beklentilerini tatmin edecek kalitede mamuller sunarak pazar payını ve rekabet gücünü arttırmak.
Maliyetleri arttıran hata unsurlarını yok ederek gelişen teknolojiyi ve yenilikleri takip ederek, mamullerimizi cazip fiyatlarla zamanında müşterilerimize teslim etmek.
Kalite bilincini iyileştirme ve geliştirme çalışmalarının sistematik ve planlı bir şekilde tüm çalışanlarına yerleştirmek. Verimlilik konusunda sürekli eğitmek, motive etmek ve sosyal sorumluluk bilinci geliştirmeyi ilke edinmiştir.
Kalite standartlarını belirleyen müşterilerinin gelişen kalite beklentilerini karşılamak için Isılsan ISO 9000-2008, TS 16949, OHSAS 18001 VE OHSAS 14001 kalite belgelerini almış ve bu kalite standartlarının gereğini yerine getirmektedir.
Kalite standartlarını belirleyen müşterilerinin gelişen kalite beklentilerini karşılamak için Isılsan;
– ISO/TS 16949:2009 Otomotiv kalite yönetim sistemi,
– ISO 9001:2008 Kalite yönetim sistemi,
– ISO 14001:2004 Çevre yönetim sistemi,
– OHSAS 18001:2007 İş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemi,
kalite belgelerini almış ve bu kalite standartlarının gereğini yerine getirmektedir.